Trainster Astrid van Hout ‘klantgerichtheid / hospitality’

Geschreven door:

No related auteur found.
Blijf geïnspireerd

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Dit artikel delen:
In het kort

Mooi compliment ontvangen over trainster Astrid van Hout deze week na aanleiding van de training ‘Hospitality’: “Er zijn veel wijze dingen besproken en ik heb nieuwe dingen geleerd. Geleerd hoe bepaalde dingen moeten en wat ik beter kan doen. Ik ben tevreden, goed geïnformeerd” en “Astrid is een fijne vrouw om naar te luisteren. Rustig en duidelijk”. Met een 9,4-waardering van alle deelnemers. Super!

Over de training ‘klantgerichtheid / hospitality’ 

Zijn je gasten of klanten niet tevreden over je service? Lijkt het alsof ze een volgende keer niet bij je bedrijf terug komen? Met een training klantgerichtheid leren je medewerkers hoe met klanten om te gaan.

Werken met gasten, klanten of bezoekers vraagt om een klantgerichte en service verlenende houding van je medewerkers. Je wilt je cliënten graag gastvrij ontvangen in je bedrijf zodat ze ook een volgende keer weer terugkomen. Met de perfecte service en klantgerichtheid maak je van je klanten zelfs fans van je bedrijf.

Inhoud
Laatste

Artikelen

In-company training, op maat: Integraal samenwerken

Integraal samenwerken: lessen uit de gemeente Gouda

Interne samenwerking optimaliseert publieke dienstverlening: Gemeente Gouda overwint silo’s en bevordert kennisdeling voor betere resultaten.

Integrale samenwerking binnen overheidsorganisaties: iedereen heeft een rol

Sterke, integrale samenwerking binnen overheidsorganisaties is essentieel. Het is als het spelen in een voetbalteam: iedere…

Croan lanceert dochteronderneming Responsible Gambling Solutions (RGS)

Eindhoven, 22 augustus 2024 – Croan, bekend om zijn innovatieve aanpak op het gebied van gedragsvaardigheden…